toystick

اخبار بازی ها و پلتفرم های بازی روز دنیا

toystick

اخبار بازی ها و پلتفرم های بازی روز دنیا

toystick

این سایت بروز ترین بازی ها و لوازم الکتورنیکی رو انتخاب تجزیه و تحلیل می کند و از بروز ترین امکانات استفاده می کند تا بهترین سایت تجزیه و تحلیل بازی های ویدویی و کنسول های بازی و لوازم الکتورنیکی باشد


با تشکر فراوان از بازدید کندگان و دنبال کنندگان عزیز

مهرداد چشمی
ریس سایت toystik

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
پیوندها

تلویزیون سونی 55A8F

Tuesday, 26 February 2019، 11:11 PM

 

کیفیت تصویر تلویزیون سونی 55a8f


SONY 55A8F

تلویزیون سونی 55A8F یکی از تلویزیون های بالارده و با کیفیت است که توسط برند خوش نام سونی SONY تولید و روانه ی بازار شده است. این تلویزیون 55 اینچ در سال 2018 تولید شد و به بازار عرضه گشت، که از نهایت امکانات و فناوری های روز نیز بهره برده است. مجهز ساخت تلویزیون 55A8 به فناوری اولد OLED باعث شده تا تا کیفیت تصویر در این تلویزیون بی نهایت گسترده باشد. کیفیت تصویر 4K ULTRA HD با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به همراه فناوری و تکنولوژی اولد می تواند تصاویری با کیفیت و پر وضوح را به رخ تصویر بکشد. این تکنولوژی حتی در ظاهر و طراحی تلویزیون یز تاثیر گذاشته است و از آن دستگاه باریک و حرفه ای ساخته است. به لطف گردآوری فناوری های افزایش دهنده ی کیفیت تصویر تصاویری که بر روی نمایشگر 55 اینچ تلویزیون به نمایش در می آیند از عمق زیادی برخوردارند و همچنین رنگ مشکی در این تلویزیون غلظت زیادی دارد. موتور پردازشگر اختصاصی سونی با نام « 4K HDR Processor X1 » یکی از مشخصات تصویری تلویزیون 55A8F است، که به لطف این موتور پردازشگر تصاویر دریافتی بعد از دریافت تجزیه و تحلیل می شوند و با کیفیت بی نظیر به نمایش درمی آیند. همچنین قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر X-Reality Pro از دیگر مزایای این تلویزیون 55 اینچ به شمار می رود، که با کمک این فناوری دیگر می توان با خیال راحت هر نوع محتوایی را با هر کیفیتی را با کیفیت بالای 4K مشاهده نمود. نمایشگر اختصاصی به کار رفته در ساختار تلویزیون سونی 55A8F نمایشگر TRILUMINOS نام دارد. این نمایشگر با استفاده از پالت رنگی گسترده تری که در اختیار دارد، مجموعه وسیع تر و گسترده تری از رنگ ها را در اختیار تصاویر قرار می دهد تا تصویر نمایش داده شده کیفیت و دقت رنگ بالاتری داشته باشد. 


سیستم صوتی تلویزیون سونی 55a8f

تلویزیون سونی 55a8f تلویزیون با کیفیت و بالارده است که هم کیفیت تصویر بالای دارد و هم اینکه از صدایی قدرتمند و واضح برخوردار است. سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون سونی 55a8 یک سیستم صوتی 5 کاناله است. هر کدام از این اسپیکرها قدرت 10 واتی دارد و در مجموع صدایی به قدرت 50 وات را تولید و منتشر می کنند. مجهز بودن به فناوری Acoustic Surface  صدا را در تمام سطح نمایشگر پخش می کند و صدایی همه جانبه و فراگیر را منتشر می دهند. پشتیبانی از فناوری ها و فرمت های صوتی نظیر نظیر دالبی دیجیتال dolby digital و دالبی دیجیتال پلاس dolby digital plus و DTS از دیگر ویژگی های صوتی تلویزیون سونی a8f است، این فناوری ها با تفکیک صدا در کانال های مختلف می توانند صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز نمایند. فناوری پاکسازی صدا  ClearAudio+  نیز با تشخیص صدای اصلی و تقویت صدای اصلی، صدای اضافی محیط را حذف می کند و صدایی واضح و شفاف را به گوش می رساند. موتور پردازشگر صوتی تلویزیون ( DSEE ) نام دارد، این موتور پردازشگر تمامی فرکانس های از دست رفته را بازسازی می کند و صدایی شفاف و واضح و پر از باس را به گوش شما می رساند. برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند سیستم صوتی قدرتمندتری داشته باشند، می توانند از خروجی صدای اپتیکال OPTICAL استفاده نمایند.این پورت خروجی صدا می تواند انواع سینما خانگی و ساندبار را به تلویزیون متصل نمود.

سیستم صوتی

سیستم عامل و درگاه های ارتباطی تلویزیون سونی a8f

تلویزیون سونی 55a8f تلویزیون هوشمند است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد. به لطف سیستم عامل اندروید دارای مرورگر اینترنت می باشد و امکان گشت و گذار و شخم زنی در صفحات مختلف وب را فراهم می آورد. از طرفی مجهز بودن به فروشگاه گوگل پلی « google play store » امکان دانلود و نصب انواع بازی ها و برنامه ها و فیلم و موسیقی مورد علاقه ی شما را میسر می سازد، البته اشاره به حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی این تلویزیون می تواند نگرانی مشا بابت کمبود حافظه را برطرف نماید. دستیار صوتی گوگل « Google Assistant » نیز کنترل کردن تلویزیون و دیگر دستگاه های وابسته به تلویزیون را از طریق سرچ صوتی امکانپذیر می کند. از سرویس های استریم کردن که در تلویزیون هوشمند به کار رفته است می توان Amazon Video, Google Cast, Hulu, Netflix, Pandora, YouTube را نام برد. قابلیت هایی نظیر میراکست و Chromecast Built in موجب انتقال محتوا بین تلویزوین و موبایل بصورت بی سیم می شوند و از این رو می توان آنچه را که بر روی نمایشگر موبایل خود می بینید بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون مشاهده نمود. سونی برای این تلویزیون بالارده ی خود از هیچ قابلیت و امکانی دریغ نکرده است و تمامی پورت ها و درگاه های ارتباطی لازم و ضروری را در این تلویزیون گنجانده است. 4 عدد درگاه HDMI و 3 عدد درگاه USB بریا اتصال تلویزیون به انواع پخش کننده ها و حافظه های جانبی در نظر گرفته شده و همچنین درگاه های کامپوننت و کامپوزیت نیز برای اتصال تلویزیون به دستگاه های قدیمی تر به کار می روند. خروجی هدفون و ورودی RF و خروجی صدای دیجیتال و ... از درگاه های ارتباطی موجود بر روی پنل پشتی تلویزیون سونی 55A8F هستند که از این تلویزیون، تلویزیونی حرفه ای و بالارده ساخته اند. قیمت تلویزیون سونی 55a8f در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ 19/02/26
mehrdad cheshmi

محصولات سونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی